آیا می باقلا سبز جوانه در کلیه رژیم غذایی بیماری شما بخورید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می باقلا سبز جوانه در کلیه رژیم غذایی بیماری شما بخورید

همانطور که همه ما می دانیم یک رژیم غذایی مناسب برای درمان بیماری های کلیوی بسیار مهم است، می تواند کمک به تسکین علائم این بیماری و افزایش اثر درمانی، در نتیجه بهبود کیفیت زندگی بیمار است. سپس، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی می تواند به شما جوانه لوبیا می خورند؟ کارشناسان گفت: بله، اما باید بیش از حد بخورند.

جوانه لوبیا سرشار از تغذیه، از جمله مواد فیبر، ویتامین و مواد معدنی هستند، می تواند کمک به پایین آوردن فشار خون، روشن کلسترول و چربی رسوب در دیواره رگ های خونی، جلوگیری از بیماری های قلب و عروق و غیره، پس از آن توسط بسیاری از مردم دوست داشتند. اما برخی از تغذیه در آن ممکن است عارضه جانبی در همان زمان داشته باشند، بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی، شما بهتر است از غذا خوردن بیش از حد، در غیر این صورت، ممکن است بیماری شما را بدتر می رود. به عنوان مثال، پتاسیم در آن می تواند کمک به کاهش فشار خون بالا اما ممکن است خطر ابتلا به Hyperpotassemia افزایش، به خصوص کسانی که در نارسایی کلیه پیشرفته با ادرار کم و یا هیچ است.

در یک کلام، جوانه لوبیا است طرف خوب خود را دارد و البته طرف بد برای بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، بنابراین انجام غذاهای دیگر. بنابراین، هنگامی که شما مواد غذایی را انتخاب کنید، شما نیاز به دکتر و یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید، آنها شما را از مشاوره مناسب به شما کمک کند بهتر خوردن به من بدهید.

اگر شما هر گونه سوال در ساخت برنامه رژیم غذایی و یا درمان بیماری کلیه دارند، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: آیا می توانم جوانه لوبیا می خورید در رژیم غذایی بیماری کلیوی، رژیم غذایی بیماری کلیه، رژیم غذایی CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: